söndag 13 april 2014

Det svänger

Ojoj, den där relaxyogan igår gjorde mig helt slut. Jag var trött hela dagen igår och idag vaknade jag med alla känslor utanpå. Skitjobbigt. Jag brukar ju predika att allt du känner när du yogar och efteråt är okej och du ska bara stanna kvar i det. Andas dig igenom det och så blir det bra. Eller bättre.
Ja, det är ju lätt att säga till andra, men inte lika lätt att alltid leva efter. Jag är lite orolig just nu, jag vill ha fler uppdrag och dra in lite mer kulor, det är främst det det handlar om. Och jag är expert på att säga till andra att allt ordnar sig, men inte lika bra på att säga det till mig själv. Så nu säger jag det till mig själv: DET ORDNAR SIG.

På vägen till Energize yogan, även kallad kundaliniyogan på Urban Om idag hoppades jag att vi skulle få göra Har Har-meditation på slutet.
Och javisst , så snabbt gick det idag att få sin önskan uppfylld, Har Har blev det. Tack för det.


Sat nam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar