tisdag 22 april 2014

Jag tänkte bara säga godnatt

Ikväll inför tisdagsyogan hade jag ett fint erbjudande tyckte jag. Alla som går på min yoga fick ta med en kompis gratis för prova på.
För jag märker ju att de flesta som vill yoga hos mig har fått en rekommendation av någon. Och jag vet också att prova-på är ett bra sätt att få kläm på om yoga är något för den som provar. För hur ska man veta? Man kan ju läsa allt om yoga, men det räcker inte. Kroppen och resten måste få testa.

Nåväl, det kom inga prova-påare. "Ingen hade tid", beklagade sig en av mina elever som försökt få med lite släkt.

Och jag vet, folk är busy, busy, men det hade varit kul med några nya nyfikna.

Men det blir fler tillfällen att bjuda in. Och ni som inte ens vet om att ni missade ett erbjudande, vänta bara. Nästa gång är det er tur. För man missar inte gratis yoga två gånger... kram och gääääsp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar