onsdag 28 maj 2014

Yoga på resan

Nu drar jag iväg på en liten kort tripp neråt landet. Hoppas på mycket sol och härlig värme. Hallå Skåne, ni har väl alltid sol.

Ska försöka yoga som vanligt, varje dag alltså. Hos vännerna vi bor hos finns det gott om plats, hoppas det finns gott om tid också. Men går jag upp tidigt, så hinner jag. Det finns alltid tid till yoga om man går upp före alla andra.


I övrigt är det här en dag när jag borde sätta mig och göra den korta kriyan mot negativitet. För jag känner stråken komma, vet inte varför. Men ni vet som det är ibland. De svarta tankarna flaxar som galna kråkor i skallen och varje gång du föst undan dem kommer de tillbaka.

Nä, jag får göra som jag säger att alla ska göra: sätta mig på mattan och andas lite.


Och du, om du någonsin undrar vad du ska äta till middag. Kolla in The yoga food project. Vi är själva förvånade över hur gott allt är. Wahe Guru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar