onsdag 18 juni 2014

Ta med yoga

"Jag vill ha ett yogapass att göra tillsammans med min man på semestern". Så löd önskemålet från en av mina yogaelever. Själv har hon gått ganska många terminer, men mannen är nybörjare.

Jag vet vilka yogapass jag vill rekommendera min elev, men mannen vet jag inget om. Vill han yoga, är han i fysiskt okej form. Kommer han kasta sig ut i övningarna och överanstränga sig? Inte särskilt troligt. Men jag vill ju att han ska gilla yogan också, det är nästan det viktigaste så jag väljer pass som  är bra reklam för kundaliniyogan.
Grundpass 1 och Grundpass 2 blir det.

Vill du också göra dem på semestern? De här paret kommer sitta på en takterass i Nerja och yoga, men jag lovar du kan göra det här var som helst. Hemma på hallmattan, i en regnig husvagn på Ullareds camping eller på stranden på Rhodos.
Yoga funkar överallt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar