måndag 6 oktober 2014

Workshop yoga och knip

Jag har ägnat stor del av veckoslutet åt workshops. Den första, i fredags, var jag själv deltagare på. Det handlade om knipandes konst. Och då talar vi inte om att knipa käft utan helt annan kroppsdel. Mycket nyttigt, lärorikt och roligt. Att det dessutom var en fin hund med i lokalen förhöjde upplevelsen.
Jag rekommenderar varmt denna workshop om du känner för att fördjupa dig i dina innersta muskler. Var tredje kvinna i Sverige har inkontinensproblematik  sägs det, och du kan göra något åt det. Inte åt alla andra, men åt din egen kontroll. Kan du inte gå på workshop tycker jag du ska köpa boken. 


Den andra workshopen höll jag. 11 deltagare, alla yogar eller har yogat hos mig, kom och vi hade härliga två och en halv timme tycker jag.
Det var ett ganska tufft pass, med långa utmanande övningar, men alla gav sig hän och kastade sig ut. Eller in, kanske man säger. En fikapaus hann vi med där jag bjöd på frukta och morotsmuffins. Inte sådär helyogiska för de innehöll både vetemjöl och socker (inte en dadel) men de uppskattades iallafall.

Jag fick mersmak, mera workshop alltså. Håll utkik.

kram!

Så här såg det ut i pausen. Fina Buddha Spa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar